Opdrachtbon

1. Vul eerst de opdrachtbon, onderaan, correct(!) in.

2. Daarna wordt een verzendlabel aangemaakt.
3. Dan krijg je zo snel mogelijk een verzendlabel in je mailbox.

 

Na het correct invullen van de opdrachtbon krijg je een verzendlabel toegestuurd via email. Die kan je uitprinten en op een doos kleven en naar een bpost punt in je buurt brengen. 

Hoe maak ik mijn pakje klaar (volgens bpost)...

  • Verpak je zending in een stevige, goed afgesloten doos. Als je geen stevige doos hebt, kun je:

  • Vul de lege ruimtes in je pakje op met bubbelfolie of ander materiaal, zoals plastic zakken. Zo kan de inhoud niet verschuiven.

  • Gebruik extra plakband om je pakje goed dicht te plakken op plaatsen waar het geopend kan worden.

  • Aan de buitenkant van de verpakking mogen geen aantekeningen staan die indruisen tegen de goede zeden of de openbare orde.

  • De verpakking mag geen voorwerpen, geschriften of stoffen bevatten waarvan de invoer, de uitvoer, de verspreiding, de omloop, het gebruik of het bezit bij wet verboden is

  • De verpakking mag geen voorwerpen bevatten die door hun vorm of aard gevaarlijk zijn voor personen of andere zendingen.

  • De verpakking mag het materiaal van bpost of goederen van derden niet kunnen vervuilen of beschadigen.

  • Wanneer je enkel het moederbord opstuurt, graag tussen twee stukken karton plaatsten of ander stevig materiaal plaatsen zoals een DVD doosje. 

  • Wikkel het daarna in bubbelfolie of iets dergelijks

Vul de opdracht correct in:

1. Geef telkens het merk en serie of imei nummer op per toestel.

2. Geef telkens het probleem op per toestel. Geef de geschiedenis van toestel op. Wat is er vooraf gebeurd waardoor het toestel defect is.

3. Geef zeker de toegangscode op!  Zonder toegangscode kunnen we niets doen, de reparatie loopt dan vertraging op.

4. Geef aan of je het moederbord met of zonder behuizing verzend.

Voorbeeld bij opdrachten:

1. Merk, model: iPhone 6 | Omschrijf het Probleem: Geen beeld | Omschrijf de geschiedenis van toestel, wat is er vooraf gebeurd: bij het vervangen van een nieuw scherm, heb ik plots geen beeld meer |
Geef het Serienr. of imei op: imei 5678887389790230 |  Geef de toegangscode op: TC 576799 |
Wat zend je op: Ik verzend enkel het moederbord

2. Merk, model: iPad Air | Omschrijf het Probleem: Geen wifi | Omschrijf de geschiedenis van toestel, wat is er vooraf gebeurd: Na een val heb ik plots geen wifi meer | Geef het Serienr. of imei op: imei 5678887389790230 |  Geef de toegangscode op: TC 576799 |Wat zend je op: Ik verzend de volledige iPad op

Vul hier de gegevens in

Klanten die al eerder een opdrachtbon hebben ingevuld, hoeven enkel het email adres en de opdrachten in te vullen.

Foonlab - Langerei 101 - 8000 Brugge - foonlab@gmail.com - 050 89 26 49 -BE0893.328.032

  • Facebook - Black Circle